Yrittäjä, suunnittelija, hallitusammattilainen, kirjailija
Ammattinimike 2
Vierula Consulting Oy
040-522 3434
markku@vierula.com
https://vierula.com/
Tiesitkö, että lähes 100 % varmuudella tuotteellasi, palvelullasi tai yritykselläsi ei ole kilpailuetua? Todellakin: tutkimusten mukaan kilpailuetu on dokumentoituna tai selkeästi määriteltynä vain 1-3 % toimijoista. Ilman kilpailuetua yritys luisuu hintakilpailuun tai jämähtää harmaaseen massaan.
Kilpailuetu on yrityksen strategian ja kehittämisen ydin. Sen löytäminen antaa yritykselle mahdollisuuden ottaa tiukka ote omasta tulevaisuudesta.
Olen kehittänyt Löydä kilpailuetusi™ –työkalupakin. Työkalupakki on ainoa lajissaan myös kansainvälisesti. Kyse on siis maailmanluokan teoksesta. Työkalupakissa on muun muassa seitsemän strategista suuntaa, joiden avulla yritys voi löytää sellaisiakin vaihtoehtoja, joita se ei osaa edes etsiä. Miten voi luoda uutta, jos ei tiedä, mistä sitä voisi löytää?
Kilpailuetuja on kolme: strateginen kilpailuetu, ratkaiseva kilpailuetu, erotteleva kilpailuetu.
Sanotaan, että verkosta löytyy ratkaisu kaikkiin haasteisiin, mutta yrityksesi kilpailuetua et sieltä löydä.
Kilpailuetua ei voi googlata. Se pitää luoda.
Työkalupakki on julkaistu myös kirjana: Löydä kilpailuetusi, käsikirja strategian ja brändin kehittämiseen. Työkalupakin sisältöä konkretisoidaan 42 supisuomalaisen pk-yrityksen avulla. Kaikilla esitellyillä / analysoiduilla yrityksillä on erinomaisen inspiroiva kilpailuetu.
Löydä kilpailuetusi – käsikirja strategian ja brändin kehittämiseen
Palvelu sopii niin aloittavalle, jo toimivalle yritykselle kuin kasvua ja uutta suuntaa hakevalle yritykselle.
Käytä hyödyksesi veloitukseton palveluni
Kilpailuedun löytäminen, liikeidean kirkastaminen
Palvelun kuvaus
Kilpailuetuun on usein terminä vaikea saada sisältöä. Tunnin konsultaationi auttaa sinua ymmärtämään, mitä on kilpailuetu ja mikä on sen merkitys liikeidealle ja yrityksen strategialle. Pohdimme myös, mikä kolmesta kilpailuedusta voisi olla sinun yrityksesi tavoite. Autan yritystä ajattelemaan markkinalähtöisesti (tuotelähtöisen ajattelin sijaan). Nämä oivallukset avaavat ajattelun kokonaan uudelle tasolle. “Tulevaisuus ei tapahdu. Se luodaan”.
Varaa aika
soita 0405223434 tai lähetä WA-viesti tai sposti: markku@vierula.com