Ajankohtaista

BusinessRakentamo tiedottaa

Tiedotamme täällä BusinessRakentamon ajankohtaisista asioista.

3.11.2021 klo 9-10 Myynti: Kuinka saada haastavistakin asiakaspalvelutilanteista ostavia asiakkaita? -koulutus (maksuton)

”Asiakas- ja myyntityö on yrityksen ydintoiminto – kaikki muut ovat sen tukitoimintoja”

Jos yrityksesi kohdalle on koskaan sattunut haastavia asiakaspalvelutilanteita, kannattaa uhrata tunti tähän tilaisuuteen. Täydellistä maailmaa ei toki ole, eikä todennäköisesti tulekaan, mutta ikävien ja haastavien asiakaspalvelutilanteiden minimointi ja analyyttisempi käsittely vapauttaa yleensä energiaa muuhun elämään, ja sivutuotteena tuloksetkin paranevat. Tai toisin päin.

• Tutkitusti päätöksemme pohjautuvat lähes aina tunteeseen, jota sitten perustelemme järjellä. Usein me yrittäjät – myyjät lähestymme myyntitilanteessa asioita omasta
mukavuusalueestamme käsin, joka ei aina vastaa juuri kyseiselle asiakkaalle ominaisinta
tapaa. Mitä enemmän tiedämme asiakkaiden erilaisista arvostuskohdista, sitä helpompi
meidän on vastata erilaisiin odotuksiin ja saada pitkäaikaisia tyytyväisiä asiakkaita.

• Näihin asioihin paneudumme tässä verkkokoulutuksessa, joten ilmoittaudu mukaan!

Kouluttajana toimii BusinessRakentamon asiantuntija Saila Saarelma, joka on BtoB-myynnin konkari. Hän on toiminut niin toimisto- kuin kodintekniikan sekä median

parissa, aina perheyrityksistä pörssiyhtiöön. Yhteisenä nimittäjänä haastajan roolissa toiminen. Oman elämänsä toimitusjohtajaksi hän ryhtyi v.2017 tehden kokonaisvaltaisen muutoksen lähes kaikilla elämän osa-alueilla. Kouluttajasta ja hänen tarinastaan lisää: https://www.skumppani.fi/yritys.

Yrittäjänä Sailan missio on parempi ja tuloksellisempi työelämä.

Ilmoittaudu koulutukseen!

Katso myös muut BusinessRakentamon tapahtumat ja koulutukset:
https://www.businessrakentamo.fi/ajankohtaista/